четверг, 16 октября 2008 г.

arnold schwarzenegger young





Vorige week besloot ik maar eens wat harder te gaan lijnen. Tussen Omen 5 en 6 was ik 5 kilo afgevallen en dat was op de foto's best aardig te zien. Ik was ontzettend blij, maar had er eigenlijk niet zo'n zin in om nog een half jaar te doen over de overige 5 a 6 kilo. Want mijn streefgewicht had ik nog niet berijkt. Ik besloot er wat harder aan te gaan trekken. Dat werkt erg goed. Ik heb tijdens DD netjes slechts 1 schaaltje chips genomen een klein handje MM's al schepte ik perongeluk wel een tweede keer op tijdens het avondeten. Verder probeer ik elke dag iets sportiefs te doen. Buikspieroefeningen, touwtje springen, halter oefeningen (ik heb geen halters, ik gebruik volle bierflesjes) en veel fietsen. Ik ben al met Erwin 1 3/4 uur gaan fietsen en dan natuurlijk wel in de derde versnelling. Het kan allemaal nog wat beter maar het werpt in ieder geval al vruchten af. In 1 week ben ik al 1,5 kilo kwijt.
Maar wat ik vanochtend deed, daar moest ik zelf nog om lachen. Ik heb zowaar voor de televisie met een aantal bejaarde mensen erop die door een gespierde gebronsde man getraind werden meegedaan. Steps. Ik voelde me erg desperate housewife.




applewood brooklyn new york, arnold schwarzenegger young, arnold schwarzenegger workouts, arnold schwarzenegger workout video, arnold schwarzenegger workout tips, arnold schwarzenegger workout routines.



Комментариев нет: